måndag 12 maj 2008

To do...

Just nu borde jag inte sitta och blogga utan i stället gå igenom vad ungarna ska ha på sig imorgon, duka frukostbordet klart, betala räkningar, skriva klart en grej till jobbet tills imorgon, göra en inköpslista.... och börja plocka fram kläder som jag ska sätta ner i min kappsäck, onsdag morgon reser jag för första gången till Bryssel! Och som vanligt tänker jag att jag ska packa klart i god tid, och känner jag mig själv så rusar jag ändå runt den här tiden imorgon kväll och har inte ens hälften gjort... och så borde jag ju organisera resterande familjens tillvaro för de tre dagar jag kommer att vara borta! Eller ska jag kanske den här gången låta dem klara sig helt på egen hand med såväl dags- och kvällsprogram som matlagning?? Undrar hur det skulle gå, jag har mina tvivel. Speciellt som det är ishockey-VM på gång i TV...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, det där med ishockey-VM är bekant...

Ska "alla" i Svenskfinland som har någonting med undervisning att göra till Bryssel!? Min svärfar är också på väg.

A-M

StrandMamman sa...

Javisst ska "alla" dit, vi far i samma grupp! Vi var också samtidigt till Island ifjol :)

Anonym sa...

Ha så kul i Bryssel. Du han ju hålla ett öga på min chef... ;)/BaJ

StrandMamman sa...

Jag ska göra mitt bästa :) Vill du ha hem honom tillbaka, eller...??