tisdag 20 maj 2008

Kommentarer

Hej hör ni ni som brukar komma och läsa mina inlägg: jag skulle bli VÄLDIGT glad om ni kunde ge er till känna genom att skriva en liten kommentar till något av mina inlägg. Det är inte alls svårt, man behöver inte vara inregistrerad som Bloggeranvändare. Skriv bara in kommentaren i kommentarfältet (underteckna gärna kommentaren med ditt namn så jag vet vem du är, eller skriv nåt annat som gör att jag kan identifiera dig), verifiera de bokstäver du ser i kontrollrutan, välj Anonym som identitet och sänd in kommentaren! Lätt som en plätt!

4 kommentarer:

Annika sa...

Här är jag!! Jag vet, man vill alltid veta lite om sina läsare. Jag är så glad att du kommenterade på min blogg så att jag kunde hitta din :-)
Förresten, ladda ner sitemeter så har du lite mer koll också ;-)

StrandMamman sa...

Jag har Sitemeter, nere under StrandKatten :) Så lite vet jag ju nog trots att kommentarerna saknas.

Anonym sa...

Jag brukar nog titta in, men det har du ju märkt./Barbro

StrandMamman sa...

Jo du är "bongad" Barbro :)