onsdag 21 maj 2008

Jobbigt...

Dottern hann somna igår innan jag skrivit inlägget klart. Men sen var det igen en morgon med supertidig uppstigning, nångång 4-tiden??? Och nu ikväll har hon varit så speedad så jag vet inte hur i all världen jag ska kunna sända iväg henne på resan. Är det så här under resan också så blir det kaos och en enda soppa. Jag skulle ha god lust att avblåsa det hela för att resan inte ska förstöras för alla andra i gruppen.... jag känner mig nästan gråtfärdig av ångestklumpen som lagt sig tung inombords.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Faktum är att jag nästan känner igen mig i din dotter just nu.. P fyller 40 i veckan och vi trodde länge att vi inte kan fira pga vår situation, men se'n bestämde jag att den inte helt enkelt inte ska få vara orsaken till en avblåst fest så nu har jag så många hemligheter på gång att även jag har svårt att sova hela nätter.

speedade A-M

StrandMamman sa...

Låter kul med födelsedagshemlisar! Berätta sen! Jag överraskade min 40-åring för ett par år sen med en weekendresa till Köpenhamn, tillsammans med ett par goda vänner.