onsdag 18 juni 2008

Personalutveckling


Idag tog jag min personal på en liten utfärd mot hemligt mål. Det enda de visste var att de inte skulle äta lunch innan, och att de skulle ha bekväma skor och fritidsjackor. Vart vi for? Jo till golfbanan, där vi först lunchade och sen fick nybörjarinstruktion i hur man får iväg golfbollen! Efteråt blev det kaffe och ett kanslimöte på den närbelägna villan som en i personalen har (hon var den enda som var invigd i hemligheten). En trevlig eftermiddag så här fem före semestrarna börjar!
Jag är själv inte golfspelare men har för ett antal år sedan nästan kommit igenom greencard-kursen, vem vet kanske jag börjar spela om några år då barnen inte behöver så mycket passning längre. Det finns ju en golfbana i Reston som ser väldigt vacker ut på bild, kanske man nån gång i framtiden borde åka över och pröva??! :))

3 kommentarer:

Annika sa...

Jajamäään!!! Det är bara att komma över och spela lite på Reston National Golf Course!!
hihi!!
Låter som en bra dag med personalstyrkan.

StrandMamman sa...

Jepp, vi hade en bra dag, jag tror att alla var riktigt nöjda.

Har inte du kommit dig för att börja golfa, då du har så nära till?? Vår instruktör igår påpekade hur mycket motion man får då man går hela banan, 8-9 km + alla slag som man gör som ger motion åt alla möjliga muskler i kroppen.

StrandMamman sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.