söndag 6 september 2009

Zöndagszumba



Tio hurtiga kvinns, mig inberäknad, (+ Jemayás lilla D) fick sig idag på eftermiddagen en rejäl dos zumba. Jag hade bjudit in vänner och vänners vänner för att pröva, hade lånat jumppasalen på jobbet så vi skulle ha plats, nog för att vårt vardagsrum här hemma är stort men inte SÅ stort ändå... För de flesta var det första gången de zumbade. Basic steps, Flat abs och Zumba live stod på programmet. Svettigt, skönt och roligt!



TACK M för gåvan!!! Du vet vad jag gillar :)) Fotograferad med lite darrig hand direkt efter träningen. Zumba & Choko, mmmm... ;)

6 kommentarer:

Sis sa...

Tack för att vi fick komma! Det var roligt :)

StrandMamman sa...

Tack själv!!!

Jemayá sa...

Det var skoj, skulle ha beställt dvd:n bums om jag inte hört priset :). Bra att jag hade Daniel med som ursäkt - kände t.o.m. av en timmes avbrutna rörelser i ryggen i går! Definitivt bra! Tack! kram!

Taina sa...

Vad ROLIGT! Körde ni till dvd´n? Nu kan du ju börja köra dessa pass själv. Som instruktör alltså! Åh jag längtar redan till mitt pass...

Kramar

StrandMamman sa...

Jemayá: Du kan låna skivorna av mig sen när nyhetens behag gått över :) Roligt att ni kom!!

Taina: Yes, vi hade Beto & co på plats som instruktörer :) Nä, jag är för gammal/i dålig form/ för att utbilda mig till instruktör, överlåter det till yngre och mer energiska förmågor! Hörde att en i nejden ska gå instruktörskurs i oktober, så vi får hoppas på att hon börjar dra kurser här i stan.

Barbro sa...

Det var kul...igen. Konstaterade till min förvåning och glädje att jag t.o.m. kom ihåg några av stegserierna från förra gången :))
Tack för chansen att zumba!