tisdag 2 juni 2009

Platserna, färdiga...

Om två timmar smäller det. Då startar jag tillsammans med drygt 2000 andra tjejer/damer/kvinnfolk i olika åldrar i årets Nice Run i Gamla hamn. Det är fritt fram att gå eller springa den 5 km långa rutten, huvudsaken att man är glad och trivs! Vad jag gör? Går, naturligtvis! och gläds och trivs tillsammans med mina arbetskamrater i de lag som vi har anmält :) Och efter målgången sätter vi oss ner på picnicfilten och njuter av vad som finns i korgen som vi får då vi gått i mål. Solen strålar, det blir en härlig kväll!!

2 kommentarer:

Annika sa...

LÅTER ju riktigt bra det där!!!
OCH fint väder till på köpet.
Heja Tiina!!!
Jag skulle också ha gått, såklart. Power walk, men ändock gått...
Avskyr att springa...
Kram!

StrandMamman sa...

Det blev en toppenkväll, och vi var nog närmare 2500 kvinnfolk på plats!! Jag drogs med lite i början och sprang en liten bit, men min kondition är ju som den är så det blev inte långt... ;) Häftigt var det sen efteråt också då vi alla satt i gröngräset och njöt av den picnic-korg som ingick i deltagaravgiften!