torsdag 4 juni 2009

Du & jag...



Bästa vännerna tar sig en sovstund i gröngräset!!

4 kommentarer:

Jemayá sa...

Åååh, vilken skön bild! Härligt att få vara med på din promenad också, blev riktigt action där med tåget :). Hästarna urgulliga, blir mer och mer "hästsjuk", till hösten ska jag nog se till att komma iväg på åtminstone en ridlektion (kanske jag blir "botad" med det :). Det var ju perfekt med så varmt en söndag (för er - jag hade det svettigt med planterandet i skogen :( - kanske lättare att jobba denna vecka då vädret varit som det är! kram!

Tankevågor sa...

Helt underbar bild på två vänner! Här har vi det likadant. Vår hund älskar sina katter allihop. Men den yngsta är hennes absoluta favorit..
De hänger ihop och larvar runt på ön tillsammans i ur och skur. :-)

Hallandsgården sa...

Åh så söta!

StrandMamman sa...

Hallandsgården: Tycker jag med!!!