torsdag 18 juni 2009

Nu är jag trött...

... och ska nog gå och lägga mig. Vi höll ledningsgruppens planerings-/strategidag ute vid vår sommarstuga idag. Brrrrrr, det var kallt på utsidan med nordanvinden som låg på, som tur var rymdes vi bra inomhus, kring det stora matbordet. En intensiv dag under min ledning (min chef är långtidssjukskriven), tycker själv att några saker ramlade riktigt bra på plats.

Ikväll har jag haft Sonen med mig på skouppköp (kom underfund med varför hans gamla blev så genomblöta - sulorna bortnötta...), köpt uteblommor och planterat (kallt, nästan så man borde ha haft vantar ikväll... midsommarveckan!!!), vattnat blommor, städat Dotterns rum där jag slängde typ 100 kg skräp (hon är själv borta två nätter), plockat grejor, vikt tvätt, fyllt tvättmaskin.... och nu orkar jag inte mer!! Natti natti!

Inga kommentarer: