fredag 12 juni 2009

Ni får vänta...

... på mitt inlägg i fredagstemat tills på söndag kväll, för om en pytteliten stund far jag och barnen till mina föräldrar, där det hålls gårdsfest för grannarna ikväll. Sen sover vi över där, för Sonen har fotbollsturnering på fotbollsplanen där i Nkby imorgon, det blir 3 stycken 40-minutersmatcher under dagen och de har bara två bytesspelare i laget så det blir en "springig" dag... gissar att han är ordentligt trött sen på eftermiddagen då det är klart. Efter den sejouren blir det villa-liv, har fönstertvätten framför mig där ännu. Och bastukammaren, gästrummet, ska städas.

Trevlig helg till er alla!!

4 kommentarer:

Lena sa...

Tack för att du tala om att det kommer ett fredagsinlägg. Kollar på söndag då!

Tankevågor sa...

Ha en trevlig och härlig helg med de dina!

Anna, Fair and True sa...

Hoppas det blev en bra helg! Och att ni haft bättre väder än här (regn, regn, regn)...

StrandMamman sa...

Har haft en svettig dag, och nu märker jag att det inte blir nåt fredagsinlägg idag heller.......