onsdag 18 mars 2009

Sover du???

... frågade jag nyss av Pappan som ligger på soffan och ser på ett tv-program tillsammans med mig. "Näääeee" blev svaret, för att ett par minuter senare följas av snarkningar... så nu missade han slutet av programmet.

Jag satt hela dagen på en givande ledarskolning på jobbet. Ett litet test gav bekräftelse på att jag är både analytisk och holistisk, alltså "både vänster och höger"-mänska. Och i morgon blir det kvalitetsledningsskolning i Nkby. Dagens sura min gav jag då jag fick höra att en intressant arbetsresa i maj troligen inte blir av pga för få anmälda deltagare :((( Trevligare var att få bekräftat att det blir en kvällsträff med väninnor i huvudstaden då jag är på tvådagarskurs där i trakten i början av april, ser fram emot mycket prat och god mat & dryck!

Solen sken fint på eftermiddagen och snön smälte i snabb takt. Ännu återstår dock mycket innan vi har grönskande gräsmattor och vårblommor - jag är otålig, vill ha vår och försommar NU!!!

Övningen med kören på kvällen kändes bra, gammalt blandat med (nästan) nytt stod på kvällens repertoar. Och vi fick testa att sjunga på ett nytt sätt i den ena sången. Bara 1½ månad kvar till konserten, känns som om vi har tränat på så få sånger ännu...

Nu går jag och lägger mig med Lisbeth Salander och Mikael Blomqvist.

1 kommentar:

Sparkling sa...

haha, sådär brukar jag också svara när jag sover :P