torsdag 5 mars 2009

Det är min dag idag!


Den 5:e mars 2008
föddes jag och mina syskon.

Här är vi redan 10 dagar gamla och äter och växer och äter och växer och äter... Matte tror att det är jag som ligger närmast min mammas huvud.






1 månad gammal, och utvald till min nya familj

















Och idag, den 5:e mars 2009 firar jag min 1-årsdag!!! Och har växt om min mamma!
Matte hade gjort en god tårta, med spagetti och korv och ost och bröd, och vispgrädde med hundkex och ett ljus som dekoration. Synd bara att hon inte lyckades fixa bort mina gula ögon... Voff voff! Jakky

5 kommentarer:

Anna, Fair and True sa...

Nämen hur söt kan man va!

Saltistjejen sa...

Men åååå vad fin!!!!
Grattis i efterskott!

Marianne sa...

En sån sötnos! GRATTIS på födelsedagen!

Mjau, mjau hälsar kattflickorna.

StrandMamman sa...

Jag säger voff-tack!!! Jakky

Lia sa...

Åh, voff voff säger ju jag! Mina små kattbebisar fyller 1 år i maj, tiden går fort. Djur förändrar hela familjen, tillför sååå mkt kärlek och skratt. Gullig tårta du hade bakat!! Kram