onsdag 23 april 2008

Dagens övriga händelser

- Sonens klass har simvecka den här veckan, varje dag måndag - torsdag. Han har simmat 25 m och hoppat från pall i stora bassängen. På kvällen var det lagfotografering av juniorfotbollslagen.
- Dottern deltog idag i skolans uttagningar till stafettkarnevalen, åk 3-4 ska delta. Hon ringde mig till jobbet och skrek "JAG KOM MED!!!!!!" Oj då! Nu har vi 4 veckor med planering framför oss...
- Jag städade min bil... den såg mer ut som en skitig sandlåda än en bil, med allt som dragits in under den snöfria delen av vintern och nu under våren. Nu täcks jag ha 2 passagerare med mig till Vasa i morgon bitti.
- Pappan var på tekniska nämndens möte (han blev invald i nämnden för ett par månader sedan, efter att en ordinarie ledamot hoppat av).
- Idag flyttade det första av Jakkis syskon till sitt nya hem. Jakki får ännu vänta 9 dagar.

Inga kommentarer: