torsdag 9 juli 2009

Lite shopping...

... blev det i stan nu på förmiddagen, efter att Sonen varit och klippt kort sommarhår åt sig. Lite nya underkläder åt mig och några plagg åt barnen blev dagens saldo. OCH ett mobilt bredband åt mig! OCH jag har beställt ett zumba kit-paket åt mig! Tjohoo! Så bara det kommer om ca 5-10 dagar ska det bli dansa av!! Välkomna ut till villaterassen sen, ni som vill pröva, så tar vi ett pass tillsammans!

Såg på stan att Lena´s shop säljer min snygga Sagaform salladsskål, den jag köpte i Åbo. Men de små skålarna har de inte. Gillar skålen jättejättemycket, just nu är den dock inte fylld med sallad utan med godis, mest polkagrisstänger från Gränna :)


Det är mulet och lite blåsigt, Sonen fick se på tv så länge jag shoppade och nu vill han ingenstans för han tänker bygga Big Ben med Lego... och någon riktig brådska tillbaka har inte jag heller, för det är städning som väntar...

2 kommentarer:

Marianne sa...

Jättefina skålar!

StrandMamman sa...

Marianne: Jepp, gillar dom jättemycket!!