tisdag 4 maj 2010

Waiting for tomorrow!

Hinner inte just nu visa bilder från helgen som gick, sätter in nånting en annan gång. Just nu borde jag kolla om det är nåt jag glömt att sätta i min resväska -- yes, jag ska ut och resa i morgon!! Avfärd mot Hfors kl. 4:30 (nämen usch det är ju om bara några timmar!), där jag har en kursdag innan jag åker ut till flygfältet. Förhoppningsvis, om inte nåt askmoln ställer till med otrevligheter (kan finnas en viss risk för det...) så lyfter sedan ett plan med mig ombord kl. 17:55, destination London!! Yes yes yes... !!! Där väntar 3 nätter hemma hos Londonfamiljen L, ska bli så roligt att få träffa dem och speciellt pojkarna O, C och gudsonen L :) Londonmamman har gjort upp ett häftigt program för oss torsdag-fredag, riktiga "mammadagar & -kvällar" för oss båda - utan ungar och gubbar. Sooooo great! Återkommer senare med reserapport!! Bye bye!

Inga kommentarer: