torsdag 6 maj 2010

Beundrar pa avstand...

Sitter har i London och beundrar pa avstand min dotter som ska sjunga solo i skolmusikalen i kvall och i morgon kvall!!! Hon har aldrig sjungit solo nagonstans forr, jag ar sa imponerad, liksom alla andra som har hort henne under ovningarna! Har tidningsreportage och filmsnutt fran generalrepetitionen igar:

http://www.ot.fi/Story/?linkID=112292
Tidningens webb-tv:
http://www.ot.fi/video/?storyID=60515&mediaID=32492

Solen skiner har i storstan. Har byggt lego med gudsonen, och ska nu om en stund fara med honom och Londonpappan och hamta ena storebror fran skolan, sen ska jag shoppa lite i narbutiken. Det ar ju parlamentsval har idag, sa jag ska val ocksa leka lite valobservator :)

3 kommentarer:

Grekland nu sa...

Vad duktig hon är! Ingen lätt sång heller...Kan tänka mej att du gärna velat vara på plats men visst är det bra att det finns teknik som gör att man NÄSTAN är med!

Anna, Fair and True sa...

Å vad coolt att du får vara där under valet!

Jemayá sa...

Grrrr, varför ska jag ha så svag datakontakt :( :(. Försökte lyssna, men datorn blir o "snurra" hela tiden, så svårt att få ett helhetsintryck. Jätteduktigt i varje fall, det jag hörde - och första gången!! Har hon sagt något om orden i sången - de är ju så otroligt starka! kram till den stolta modern :)