tisdag 7 april 2009

Mammas WC

I samband med förra fredagstemat fick jag frågan om jag har det så bra att jag har eget wc. Jepp, det har jag faktiskt! Den var ursprungligen tänkt som gästtoalett, men det visade sig snabbt att gästerna främst går till den större, som ligger i anslutning till hallen (den som Pappan, Dottern, Sonen och hunden får husera i...), så jag flyttade in mina grejor och nu är den mammas wc. Och eftersom den är nystädad för kvällen tänkte jag bjuda på några bilder så ni vet hur den ser ut:

Och ett tecken på att det är en riktig mammas wc är förstås parfymerna och rynkkrämerna...

Som ni ser så är den inte stor, men den räcker för mig!
Jag önskar att ni alla, mammor eller inte, skulle få ert eget mammas wc, för det är en lyx man inte vill ge avkall på när man väl uppnått den!!

3 kommentarer:

Taina sa...

VILL OCKSÅ HA! Verkar ju vara hur smart idé som helst. Maken och jag delar ju på vår, till den som hör till Master Bedroom. Han har INGEN ordning på sin sida. Jag blir toookig när jag ser tandkrämstuben ligga där och skräpa och skruvkorken är alltid borta! Nä, nu ska det röstas för Egen WC till alla kvinnor!
Kram

Syster S sa...

Vi har ju mammas vessa å pappas vessa, va ju ungarna som hitta på det som små, kanske främst för att eina e rosa å ana blå. Men hos oss huserar mamma å två tonåringar i mammas vessa å bara pappa i den andra. Å hos oss e det nog så att det är mammas vessa som e råddigare en pappas.......

Erica sa...

Vad härligt att ha egen WC :)
Jag bor visserligen ensam just nu, så jag har min för mig själv. Men det skulle inte vara helt fel senare heller :)

Hoppas du får en bra påskhelg!