måndag 13 april 2009

1-årsdag!






HIPP HIPP HURRA

FÖR STRANDLIVET,

ETT ÅR IDAG!!!

8 kommentarer:

underytanjag sa...

Åh grattis!

Jemayá sa...

ja, bloggen ja - förstod inte alls först då jag såg rubriken :). Grattis, grattis, det var kul då du också kom med!

Annika sa...

YOU GO, GIRL!!!
ETT ÅR!!
GRATTIS!!
Visst är det roligt att blogga! OCH tänk så många kompisar bloggen för med sig.
I sommar måste vi ses!!!
GRATTIS o Keep up the good work!!!
KRAMAR!!!

Grekland nu sa...

Ber att få gratulera!! Hoppas du fortsätter så att bloggen får fira fler födelsedagar!

Anna, Fair and True sa...

Grattis bloggen!

Anonym sa...

Grattis från mig också! Det har varit ett sant nöje att läsa din blogg! På tal om dina vårbilder tycker jag det verkar som om ni skulle ha tvärare kast hos er än här, vi fick ingen snö på påsk, men några blåsippor har jag då inte upptäckt någonstans. Några blyga krokusar i rabatten bara

A-M

Anonym sa...

Grattis på ettårsdagen!

StrandMamman sa...

TACK för alla gratulationer!! Jag bloggar vidare :))