torsdag 29 oktober 2009

Ingen sexig midja...

Jag var så på G att fara och zumba till Nykarleby ikväll, har anmält mig till den nystartade arbiskursen. Kunde inte delta förra veckan på grund av min hemska hosta, men var så taggad att börja på ikväll. Men så kom meddelande om att kvällens pass är inställt på grund av att dragaren är sjuk :(((

Idag kom också ett meddelande från Zumbafitness om nya dvd-skivor, låter lockande. Dottern kom in i arbetsrummet då jag kollade in mailen, och jag frågade om inte hon skall börja zumba med mig, kusin M zumbar ju tillsammans med moster S. Och vad svarar den här kaxiga 11-åringen? Jo: "Nä mamma, jag HAR redan en smal och sexig midja! (klappade på min mage) - Det är DU som inte har en sexig midja!"

Jäkla unge. Rätt har hon ju dessutom.

-----------
By the way så står jag över fredagstemat imorgon, ska fixa och ordna för sonen och hans tre pyjamaspartykompisar. Dottern har bestämt sig för att övernatta hos moster S, trots att kusinerna inte är hemma.

6 kommentarer:

Sis sa...

Vet precis hur tråkigt det är när ett jumppapass ställs in i sista minuten! Kanske du kan göra ett zumbapass i vardagsrummet istället?
Kram

mimmi sa...

he va no en klockren kommentar hede!

Taina sa...

Hahahaha! Visst är de underbara, våra små liv!

Kramen!!!

Jemayá sa...

Hade samma känsla för tisdagszumban, hade redan bytt om och allt - fast sen visade sig att mötet jag skulle gå på före drog ut, så jag skulle ändå ha missat det. Synd att du har torsdag - skulle ha varit roligt att ses!! kramar!

Livet på Citronodlingen sa...

Hej!
Nu tipsar jag om en tävling igen, men den här gången inte inne hos mig utan hos http://www.ingelalala.se/?p=1981 Man kan vinna 3 härliga produkter från http://www.butikcitronodlingen.
Tipsa i din blogg eller via email till 3 vänner.

Vänliga hälsningar,
Helena

StrandMamman sa...

Sis: Det blev soffan... :)

Mimmi: hahahaaa....

Taina: Ja så väldigt... ;)

Jemayá: Tisdag kväll passar inte mig, då är det kören som gäller.