onsdag 7 oktober 2009

De första 50 åren...

... firades idag, och det blev en bra fest. Hörde många positiva kommentarer, så jag får väl vara nöjd med det som jag & medarbetarna åstadkom. Efter det officiella programmet hade vi inbjudit tidigare beslutsfattare på middag, så jag kom hem först närmare 19.30 ikväll. Nu står 2 "rektorsdagar" (finlandssvenska rektorer och skoladministratörer från alla stadier) på programmet, konferensen hålls i våra utrymmen men det är inte vi som är huvudarrangörer så jag kan sitta rätt lugnt och lyssna på föreläsarna. I morgon kväll blir det också middag med dans med det ovannämnda gänget, inte illa för en torsdag kväll :)

Dottern är i full färd med att städa i sitt rum, klockan är "bara" 23:20... Hon ska ha pyjamasparty för 3 kompisar här på fredag kväll, misstänker starkt att det har nåt med den plötsliga städlusten att göra. Undrar om hon tänker sova nåt i natt, eller???

1 kommentar:

HeLena sa...

Visst är det jobbigt när barnen är uppe och vakna längre än en själv. Jag börjar vänja mig... Men vet du, att städa kl. 23.30 är väl den bästa tiden;O!
Det är dax för min dator att pensionera sig, den är mer än trött... varje gång jag försöker komma in på din blogg stänger den ner sig. Inte bara din förstås det är många sidor den inte orkar med att vara vaken på. Mycket irriterande!! Snart ska vi investera i en ny....
Ser fram emot nytt fredagstema!