fredag 5 november 2010

Jag vill ha min gamla tillbaka!!!

Nu är jag suuuuuuuur!!!
Tänkte kolla in malldesignern och testa hur bloggen skulle se ut i ny layout. Prövade olika, men blev inte nöjd, tyckte att jag vill behålla min gamla version med en bred vänsterspalt för inläggen eftersom jag lägger in så många bilder MEN nu hittar jag inte någon mall eller nåt layoutalternativ som ser ut på det viset längre??!?? Den gamla layouten jag använde var likadan som den som Annika har, de här nya är ju så sjuttons smala???? Gör jag nåt fel, eller hittar jag inte rätt inställning???
--------

En dag senare:
Trallallaaaa!!! Jag hittade ett ställe där man dels kan få fram den gamla layouten igen, eller bara kolla in html-koden för den, och ett ställe där man själv kan gå in i koden för den nya layouten och göra egna ändringar i den. NU är jag inte sur mer!!!

6 kommentarer:

Musikanta sa...

Jag tycker den här mallen är jättefin. Blå som havet och himlen...

alegni sa...

hallå! jag tycker bloggen ser fin ut som den är nu, men om du vill ha bredare "spalter" går du in på samma ställe där du valde malldesignen, klickar på layout och där kan du justera bredden som du vill.
skön helg!

StrandMamman sa...

Jo färgerna är fina, men det är spaltbredden som jag är missnöjd med. Jag har redan maxat den i malldesignern... :((

StrandMamman sa...

Trallallaaaa!!!
Jag hittade ett ställe där man dels kan få fram den gamla layouten igen, eller bara kolla in html-koden för den, och ett ställe där man själv kan gå in i koden för den nya layouten och göra egna ändringar i den. NU är jag inte sur mer!!!!

Annika sa...

Bra!! Men på min dator är den för bred, din högermarginal får man klicka fram.
Jag är livrädd för att byta design själv. VILL ju ha det brett, absolut inte smalt.
Usch, synd att man inte är webbdesign-geni...
Kram!!

StrandMamman sa...

Nu tog jag och gjorde layouten lite smalare, hjälpte det??