lördag 6 november 2010

Fredagstema: Bara en slump, eller??

Du är en saga för god för att vara sann
Det är en saga i sig att vi funnit varann
Vi kunde lika gärna, aldrig nånsin mötts
Eller var vårt möte redan bestämt långt innan vi fötts

Vem vet, inte du
Vem vet, inte jag
Vi vet ingenting nu
Vi vet inget idag
Vem vet, inte du
Vem vet, inte jag
Vi vet ingenting nu
Vi vet inget idag



Alla ni som jag har mött, i det verkliga livet eller här på bloggen: Jag är så glad över att vi har träffats och över att ni finns!! Kramar!!!

-----
Värd för novmeber månads Show and Tell/Fredagstema: Musikanta
Månadens teman: se högerspalten
Övriga fredagsbloggare: se högerspalten

3 kommentarer:

Äventyret framtiden sa...

Låten passar utmärkt till temat!
Tack också för orden, jag kopierar och sjunger i bageriet!

skön helg!

Musikanta sa...

Underbar låt och så fint den harmonierar (!) med temat! Hon är helt underbar, Lisa Ekdahl. Kul att du tänkte på den här låten...

Anna, Fair and True sa...

Vilket trevligt inlägg :)