lördag 9 oktober 2010

Fredagstema: Historien upprepar sig

Äääääh... Pettas har valt ett fredagstema som jag inte får greppat ordentligt den här veckan, har så mycket annat på gång. Så det får helt enkelt bli:

... the history book on the shelf is always repeating itself....



Hoppsan, det var inte den "gamla vanliga" videon, den här konsertversionen hade jag ju inte sett förr! Nice.

Dottern ska ha filmkväll för sex kompisar ikväll, så jag förpassar mig själv till den andra tv:n medan far&son söker en evakueringsplats... Har också tänkt få in semesterbilder hit på bloggen ikväll, kika in senare om ni vill se!

Fredagsteman och övriga fredagsbloggare finns som vanligt i min högerspalt.
Ha det bra!!

4 kommentarer:

Mrs Clapper sa...

Då blir det fullt hus! Låter som en härlig lördag!

Daniel sa...

Njut du! Å jag Abbar på här!

Annika sa...

OCH vänta du tills imorrn när det är gränser på temat...Jösses, jag har typ noll aning om vad jag ska skriva om...
Kram!!

Musikanta sa...

Jag lägger gärna till dig i min blogglista, om du inte har något emot det.
Hälsningar från Ingrid