torsdag 6 januari 2011

Åren går...

... och jag fick idag för mig att försöka få ordning och reda på mina år... mina foto-år alltså!
Jag har gjort väldigt få ordentliga fotoalbum sen nångång mitten av 80-talet tills jag började fota digitalt år 2004 (och de digitala bilderna har jag inte alls framkallat), och tänkte att jag nu åtminstone skulle sortera upp foto-lådorna från mitten av 90-talet och framåt. Har förvarat dem i olika papp-kartonger och de har kommit i total oordning. Gärna jag också förverkliga tanken på att scanna in en hel del bilder från vart och ett år men misstänker att jag inte har det tålamodet... Och så planerar jag ju att börja göra foto-böcker, undrar bara i vilken ända jag ska börja??

1 kommentar:

Anna, Fair and True sa...

Det är kul att hålla på men det tar sin tid som sagt! Jag skulle börja med de äldsta, föredrar kronologiskt.