onsdag 11 november 2009

Sjuklingar

Kort statusrapport från StrandFamiljen:

Dottern febrig söndag-måndag, idag feberfri, imorgon till skolan.

Jag håller på och hostar ihjäl mig. Ikväll huvudvärk + feber 38 grader, just nu mindre tack vare febernedsättande. Har min äckliga "2-månadershosta" nu på fjärde veckan, men den är nu förstärkt pga flunssan, och jag har en läkartid imorgon bitti, vill att någon lyssnar på mina lungor.

Pappan insjuknat i feber ikväll, likaså Sonen. Bägge hostar.

Få se hur det går med Sonens 9-årsfirande på lördag...

8 kommentarer:

Taina sa...

Oj stackars er!!!

Krya på er!!

Kramar

Sis sa...

Krya på er!

Kramar

Jemayá sa...

Ajdå, hoppas ni fått den milda varianten :(. Krya-på-er kram!

Anna, Fair and True sa...

Oj, jobbigt! Krya på er!

Annika sa...

KRYA PÅ ER HELA BUNTEN!!!
Kram!!

Anonym sa...

Krya på er!!

Marianne sa...

Oj, oj! Jag instämmer i kören! KRYA PÅ ER!!!!

Kramar!

Emmama sa...

USCH vad trist! Det är så mycket skräp som går nu. Krya på er!

Kram!