tisdag 12 augusti 2008

Långt uppehåll

Oj oj oj vilket långt uppehåll det blev i mitt bloggande. Beror dels på att jag fick nervfel av att blogga från mobilen (den "åt upp" långa inlägg som jag skrivit vid flere tillfällen), dels på att det blev sol, dels på min sjuka arm, dels på att nu då vi har flyttat upp till stan igen har storröjning på gång + har börjat tapetsera Dotterns rum så hela huset är belamrat med hennes saker...

Förresten så har jag inte börjat jobba ännu, fortfarande sjukskriven (femte veckan). Men på måndag blir det dags att ta sig till arbetsrummet och sätta igång!

Jag skriver inte mer ikväll, ska ta mig tid imorgon att uppdatera er om vad som skett de senaste veckorna. Ville bara ge mig till känna så ni inte tror att jag är borta försvunnen :))

2 kommentarer:

Jemayá sa...

ja, jo, glömde armen, hoppas den läkt bra! Blev inget villabesök i år heller :(, kanske nästa år...:). När ska ni hinna hit då :)?

Annika sa...

Där är du ju!!
Det är bara att sparka i gång bloggen igen. Jo, jag provade att blogga från makens mobil en ggn i somras. Jag fick ge upp, det gick inte...