onsdag 20 januari 2010

Fredagstema: Mitt drömrum

Här kommer ett försenat och mycket kort Show and Tell-inlägg om mitt drömrum. Sparkling står för temat i januari.

Efter att på torsdag kväll ha fått min vaccinering för grisflunssan blev det en dålig natt: frossa, huvudvärk och en ömmande och värkande vänsterarm. Fredagen var jag på jobb som vanligt, men oj oj oj vad trött jag var, skulle jag ha låtit ögonlocken stanna nere en bråkdel av en sekund längre än vanligt då jag blinkade så skulle jag ha fallit i koma vid mitt skrivbord, så trött var jag. Drömde om och längtade efter ett speciellt rum hemma i vårt hus... och då kvällen kom så tog jag det rummet i min besittning.



Hade en total katastrofkaos kväll med Dottern igår kväll, hon flippade helt ut och det är så jobbigt för oss andra. All min energi försvann och kvällen för min del blev inte alls som jag tänkt mig. Hon har också haft ett stort utbrott tidigare ikväll, just nu lite lugnare men få se hur det blir vid läggdags. Men nu ska jag försöka hinna med mig själv innan vi är så långt, ska sätta på en zumba-dvd och skaka loss en stund!

5 kommentarer:

Sparkling sa...

mm vad mysigt att ha väggar runt badkaret sådär :)

Emmama sa...

Men ÅH vad fint!! Otroligt mysigt och lyxigt.

Anonym sa...

Jag var också OTROLIGT trött dagen efter sprutan, annars hade jag bara sjuk arm ett par dagar.

A-M

Annika sa...

Sådär skulle man ha det...aaahhh!

Jadu,den där flunsasprutan verkar inte kul, inte. Jag har bestämt mig för att inte vaccinera mig.
Hoppas det är bättre nu.
Kram!!!

Taina sa...

Underbart badrum! Vilken lyx. Men oj så jobbigt ni har det. Allihopa. Jag lider med Dottern för det är nog en jobbig situation att hamna i dessa "utbrott" som de inte rår över...Skickar en BAMSEkram