tisdag 27 januari 2009

Jag har fått en utmärkelse!!!



Jag har fått mitt livs första blogg-utmärkelse!!! TACK snälla Fritt ur Hjärtat, du vet inte hur mycket det värmde mitt hjärta när jag fick ditt meddelande!!

Vi var några stycken som fick den här utmärkelsen, motiveringen lyder "Det här är mammor med yngre barn, med allt vad det innebär i glädjeämne och kval."

Jag har funderat på vem jag ska sända vidare utmärkelsen till. Den som jag först kom att tänka på var Jemayá men hon fick den redan av Fritt ur hjärtat. Några andra mammor som jag tänker på bloggar inte (men jag ger er en alledeles egen specialutmärkelse i alla fall, Londonmamman, syster C, faster Yster och stora-H!!). Och jag följer inte så värst många andra yngrebarnsmammors blogg... men en kom jag, av en speciell anledning, att tänka på och hon ska få utmärkelsen av mig: Barbamorsan, en tidigare fredagsbloggare som nu lever babyliv med speciella utmaningar, jag tycker hon behöver få denna uppmuntran i vardagen!!! Får man en utmärkelse ska man länka vidare till den/de man själv utser, vilket jag nu gjort, och lämna en kommentar hos var och en, vilket jag nu ska göra.

1 kommentar:

Barbamorsan sa...

Hjärtligt tack!! Vad roligt att du tänkte på mig, blev jätteglad! Kram kram