fredag 17 september 2010

Fredagstema: Min värsta noja

Kommer inte på att jag skulle ha nån speciell värsta noja så jag passar den här veckan... men kikar in vad ni andra har att avslöja :) Fredagstemana och -bloggarna finns som vanligt längre ner i min högerspalt för den som vill kolla eller hänga på.

Det blir tiiiiidig uppstigning fredag morgon för att ta 5:43-tåget ner till huvudstaden, och sen hem igen till kvällen.

Och: Jag LOVAR mig själv att mitt sommarinlägg kommer att bli klart under veckoslutet!! Bättre sent än aldrig...!

Hoppas ni alla får en mysig fredag!

4 kommentarer:

Erica Pettersson | HOBBYFOTOGRAF sa...

Ja, det var lite knepigt att komma på vad man skulle skriva om nojor idag :)

Hoppas att din helg blir bra!
MVH /Erica

Fritt ur hjärtat sa...

Fråga maken eller barnen...de vet garanterat;-)

Anna, Fair and True sa...

Jag har inte heller någon särskild noja så jag vet inte heller vad jag ska skriva! :)

olgakatt sa...

Slår vad om att du hittar något att instämma i hos andra! Det har redan drabbat flera stycken som inte heller trodde att dom hade nån noja, haha.