söndag 13 juni 2010

Blommor & blad en söndagkväll...

Tog alltså kameran med mig på en promenad runt om i grannkvarteren i kväll. Massor med ljuvligt doftande syrener överallt, men också en del annat vackert fångade mitt intresse, bl.a. detaljer ur folks trädgårdar :)

Promenaden började i den egna trädgården:



Fortsatte sen längs cykelvägen...



Vid kyrkan svängde jag ner på Kyrkostrandsgatan...


Och i hemknutarna stötte jag på den här haren; undrar om det är den som ätit på mitt plommonträd i vinter??...

4 kommentarer:

Grekland nu sa...

Åh, så vackra bilder! Det är verkligen så vackert den här tiden på året att det nästan gör ont...

Anna, Fair and True sa...

Vackra bilder och vackra byggnader och trädgårdar!

Marianne sa...

Så mycket vackert det är runt dig nu! Den skira nordiska grönskan är oslagbar.

Annika sa...

Vilka unerbara bilder, T!!!
PPPP, vilken härlig stämning de förmedlar.
Längtar till Österbotten nu. Lyssnade på radio vega under min pw idag. Vad härligt det var att höra!!
Kram!!